WybieramPrawaKobiet to kampania profrekwencyjna, mobilizująca młode kobiety do pójścia na wybory. Motywacją do przeprowadzenia kampanii były sondaże Ipsos dla Oko.press z marca 2023 roku, według których 45% młodych Polek (18-25 lat) deklaruje, że nie pójdzie na wybory, tymczasem 37% młodych mężczyzn, którzy deklarowali pójście na wybory popierało Konfederację.
Zobacz spot:
https://vm.tiktok.com/
https://www.instagram.com/
https://www.facebook.com/reel/
https://youtube.com/shorts/nl-
Możesz pobrać spot TUTAJ
Kampania miała zasięg około 4 milionów kont odbiorczyń, kobiet, główny przedział wieku to 18- 45 lat. Spot miał bardzo pozytywny odbiór, a tiktoku jego zasięg organiczny to ponad 100k wyświetleń, co nie udało się żadnej innej kampanii profrekwencyjnej.
Możemy nieskromnie powiedzieć, że spot #WybieramPrawaKobiet przyczynił się do mobilizacji młodych kobiet do pójścia a wybory oraz sukcesu wyborczego partii demokratycznych.
Spot #WybieramPrawaKobiet finansowana przez Mama Cash, International Women’s Fund.
Ekipa realizatorska:
Piotr Werewka
https://www.facebook.com/Piotr.Werewka.Photo.Film.Maker
https://www.instagram.com/werewka.photo.filmmaker/
Monika Łokaj Vincent
https://www.instagram.com/rachelvincent206
https://www.facebook.com/rachelvincento
Muzyka: Wolfgang in a Truck Malibu
https://spotify.link/8rfcoRP0EDb
Wystąpili:
Agata Pisiewicz – główna bohaterka, Michał Szostak – Kuba, chłopak bohaterki, Zuzanna Woźniak – koleżanka bohaterki, Michał Gąsieniec – Ksiądz, Łukasz Palonek – Polityk z plakatu, Przemysław Idzikowski – Polityk, Agnieszka Madeja – Policjantka.